Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Friday, September 17, 2010

..Vincci Wedges..

Lama tidak update blog, so korang tunggu lah berapa banyak entry saya kongsikan..huhu
Waa..
Apa pulak kisah kali ni?
Kasut!!
Auwww...
Terpikat dengan dia masa keluar pergi The Curve dengan incik Chenta dan Lily..
Lily yang suka dulu..huhu
Tapi saya pun suka jugak..ngeee
Lama tak lama jugaklah simpan hasrat nak beli.
So, dah alang-alang nak raya, belilah sepasang kasut baru..
Amacam?
Cantik tak? ^_^
Kalau penggemar wedges, they going to say 'Yes!..ahaa
Jadiknya, as incik Chenta said,.."Adoiii..makin bertambahlah kasut dalam kereta tu.."
Hahahaa..
Saya sangat suka bawak kasut-kasut saya kemana-mana..
Sampaikan kalau pergi Car Wash, budak tu boleh nak lelong-lelong..
Banyak cantikkkk....
Hmm..masa nak beli tu,jenuh jugak lah..
Malas lah nak pergi beli sampai The Curve semata-mata nak beli satu kasut..
So,pergi Jusco Cheras Selatan they said OUT OF STOCK..
Pergi Alamanda pun they said habis stok.
Im not gonna give up..
Thanx to incik Chenta yang sangat memahami..
Sebab saya ni jenis kalau nak yang itu, im gonna find it till i get..^_^
Akhir sekali, saya mintak the staff call outlet Sg. Wang.
Nasiblah ada..;)
So, they asked for my name to reserved..
After that memang straight away kami pergi Sg. Wang..huhu
Lucky but not so lucky..
Finally I found u, baby..
So, what say you?
XOXO

2 comments:

Wanie Legaspi said...

saye jugak suka simpan kasut dalam kereta . ngee ;)

Iffah Hamed said...

wanie : yeahh..name pon perempuan kannn..;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails