..Terima Kasih Kepada Mereka..

Thursday, June 16, 2011

..More Things To Rent..

Hello fellow readers..I got more things to be rent. Specially for all b2b who are still busy in preparing for your own big day. Only used it once and it is still in a good condition. Tip top beb! I would prefer you guys to rent it with me compare to bridal boutique..

Normally, boutique will charge you $100 for 2 pillows..Hehe. Here, I promise you that my rate will be much lower ^_^

Trust me,saya melalui banyak pengalaman dan cerita al-kisah bantal nikah ni. Ada yang bila dah tiba hari pernikahan, carik-carik bantalnya rupanya mak andam/butik terlupa nak sediakan. So, terpaksalah ahli keluarga bersusah-payah mencari bantal yang sesuai..haa. Nasib kaulah labuu. Masa tu, macam mana rupe bantal kau,kenalah terima yerrr..huhu

Ada lagiii..lain pulak ceritanya dengan pasangan yang ke hulu ke hilir masuk keluar butik mencari bantal yang kena dengan citarasa korang. Walhal citarasa tu takdelah tinggi mane pon yangg oiiii. Cuma citarasa yang dimaksudkan tu ialah bantal yang warnanya masih freshhhh..haha. Saya pon pernah patah hati bila tanya-tanya bantal yang nak disewa,alih-alih bila tengok keadaan bantal adoiiii..Very pathetic..sighh

So? Here is one of your best solution. ^_^

Do not hesitate to email me at..

mz_wuteva@yahoo.com.my

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails