Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Monday, September 24, 2012

Converse for baby..

Alhamdulillah..
Finally i managed to get this shoes after being frustrated waiting for so long..
Tell you what.
I've been searching and waiting for this shoes to be restock since sebelum i kawen lagi okeyhh..
First time jumpa kasot ni masa sebelum dekat-dekat nak kawen.
Masa first masok boutique dorang kat MV tu i thought dorang jual keychain.
Sebab that thing is too small.
Kalau uol tengok pon dorang tak display kat rack.
Dorang gantong kat belakang cashier lagi tu..huhu
For sure uol takkan sangka yang dorang ade jual converse for baby.
Then masa first jumpa tu rasa macam to early untuk beli benda-benda macam tu,
So, end up i tak belilah..
Masa dalam kereta nak balik rumah tu i told to my boifren yang merangkap husband i sekarang..hehe
Rasa macam tak tenang pulak hati ni sebab tak beli.
Comel sangat benda alah tu.
So, after discuss incik husband cakap esok kite gi beli terus ok.

The next day, jeng jeng jeng..
Masok jer boutique converse tu tengok macam dah kosong dekat belakang cashier tu.
Rasa macam nak menjerit, nak menangis, nak marah, semua pon ade.
Dalam hati mulalah rasa tersangat sangatlah menyesal uol..
Then saya ni kalau selagi tak dapat ape saya nak tu, i will find until i get it..hehe
Saya tak puas hati, then terus tanya staff dorang mana lagi butik yang dorang ada.
Lepas tu cepat-cepat i pergi terjah Pavilion.
Sampai pavilion, lagi kecewa sebab dorang cakap dorang tak tau lagi bila akan restock.
So, lama kelamaan, saya dah malas nak pikir.

And one day.......
Hehee..jalan-jalan kat MV. 
Elok jer incik husband tengah tunggu que chatime kat atas tu, saya cakap nak gi masok kedai gay kat depan sana.
*saya memang suka masok kedai-kedai macam philosophy..but it doesnt mean anything for my husband tau..haha
Oopss..converse macam tak jauh dari situ.
Tergerak nak jengah..kot kot ade yang berkenan for Anaqi..
Waahhhh!! Macam orang giler saya pergi kejar incik husband kat luar.
Kali ni tak kira!
Mesti beli dan wajib beli!
Kalau tak saya akan menyesal seumur hidup!hahaha..
And tada daaaa..akhirnya i got a pair for my lil si kacak..

2 comments:

yuyu jannah said...

hurm bergaya la si kacak anaqi pasni dgn converse tu ye..

Iffah Hamed said...

Heee..kaaann..rasa xnk bukak je kasot tu kann..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails