Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Thursday, June 16, 2011

..Nike Mercurial Pink yang maskulin..

Wahhhh..katenyerr!
Tapi memang pon okkk..haha
Kalau tak,takdelah i pilih yang ini..Kebetulan, taste i same pulak dengan Ayu Raudhah & Zaquan okkk..
Bukan kite maen tiru-tiru tauu..
Ape barang copy cat ni..kannn
Cuma we olss takde maknelah nak ukir-ukir nama kami dekat kasot ituu..haha
Eh eh..macam la kau pulak yang pakai yerr cik Iffah.
Heee..maklumlah,nak beli untuk diri sendiri memang berchenta aaa..
Hahaha..what for kan? Bukan gheti pon aku nak maen futsal.
Kalau ajak aku main barbie doll oklah kot..haha ^_^
Serious i tell u olss..
Barbie boutique kat Mid baru je dibuka..
Wahhh..macam nak giler saya masuk dalam tu..
Senonokkknyerr..hee
Macam-macam model barbie dorang ade.
Ouhh..my Ken also was there..hehe *taksub ^_^
Omaiii..make up stuff pon ade..
Mane tak giler saya. *kejap i,kejap aku,kejap saya..lantaklah kan..huhu
By the way, sebelum saya lap corner lebih tajam (i mean menyimpang-nyimpanglah,beb..haha), so saya straight to the point ok..^_^

Well,mehlah rapat sikitttt..
Ceq nak habaq maiii ni..huhu
Haa..ingat tak hantaran kasut incik husband tu?Hehe..dia dah pakai dahhh..
Menyala-nyala dari jauh i tengok dia main futsal k u olsss..hee
Nasib baiklah dapat incik husband yang sporting giler beb!
Suruh beli kasot pink pon tadehal lah..hehe
Tetiba teringat mcm mana penerimaan incik husband untuk memakai kasut pink pada mulanya.
Wahhh..kelassss.
Semua ni sebab Crocs birthday dua tahon lepas tu la..
Incik husband bagi kite Mary Jane yang comel giler tu.
So, kite bagi balik dia Crocs Mickey Mouse PINK!
Haaa..susah jugaklah mula-mula incik husband nak pakai.
Last last, selepas kena ngampu berbakol-bakol pujian saya taburkan setiap kali incik husband pakai Crocs tu, akhirnya he can get used with it!Yayy..haha
So, hasil laporan makmal menunjukkan bahawa incik husband sudah KALIS PINK!Ahaa..^_^

Ouhh..Crocs atas ni yang latest k..
Bukan yang kaler pink kite cite tadi tu..
Yang ni leather, yang kaler pink tu rubber..huhu
Nanti saya akan kongsikan gambar tersebut okk..^_^

2 comments:

Unknown said...

ehhh same la dgn kasut futsal uya heheheheh

Iffah Hamed said...

eee..uya maen futsal ka?
bestnyeeerr..hee..kamu pon mcm ni jugak ka?
wahhh..samelah kite gamaknyee..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails