Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Tuesday, November 30, 2010

..Sepetang Mencari Rumah di Semenyih..

Ini adalah antara entri tertunggak saya jugak ni..hee
Maafkan saya kawan-kawan.
Masa sangat-sangat jealous dengan saya.
Well, what to say, what to do?
Ok, bagi sesiapa yang ingin mencari rumah baru tu, saya sangat tidak meng 'recommend' kan anda ke sini..huhu
Sudahlah jauh, jammed pulak tu..adoii
Seriously Bonda..Kekfa tak tahanlah..
Semenyih laaa..
Mana lagi loo..huu
Pssss...Tengah-tengah jammed kat pekan tu, sempat lagi saya, mr. boifie dengan bonda bergambar dalam kereta..hahaha
So, puas mencari dimanakah rumah tersebut?
Agak jauh jugaklah..
It's on the way to Broga Hills actually.
Ok, jum tengok rumahnya.
Tadaaa..
Dari luar macam besar..hmm
Tapi trust me.
It's not!
Hahahaa..*jahatnye aku.
Anyway, rumah ni maybe kawasan nak letak keretanya sahaja yang besar.
Macam mr. boifie dan bonda kata, boleh masuk lebih kurang 4 ke 5 bijik kereta..
*haaa..amik kau!
Heee..luaskan?
Tapi korang tak tengok dalamnya lagi..huhu
Mari sini..^_^
See..this is the living hall.
Kecik kan?
I told you..lalalalala
Bawah ni pulak sempadan living hall and kitchen..adoii
Amacam?
Besarkah?
Tidaklahhh..^_^
Harganya pon sangat tak berbaloi.
Nasiblah semua anak-anak bonda bangkang.
Tak mahulah duduk sampai Semenyih.
Huuu..
Oklah, nanti Iffah kongsi lagi rumah-rumah showroom yang kami sudah berkunjung ye..^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails