Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Tuesday, December 21, 2010

..Today Was A Fairytale..

Wohooo..
Fuhh fuhhh..*tiup
Rasa bersawang belog saya ni kan kan..
Maaflah kalau ada yang tertunggu-tunggu latest entri dari saya.
Sangat sibuk kebelakangan ni.
Terima kasih banyak-banyak pada yang masih sudi menjenguk dan menyinggah sini..hee
*serba salah saya..^_^
Anyway, saya nak share video the best wedding yang diwar-warkan oleh semua b2b di facebook serta blog..*psss..memang sangat best pon..huhu
Iye iyee..
Saya tahu ramai yang dah tonton video ni.
Tapi tujuan saya publish video ini di sini bukan untuk yang dah tonton pon..hahaa
Sebenarnya dah lama saya janji nak bagi mr. boifie tengok video ni.
Tapi tu la, asyik terlupa saja.
Plus, kenapa saya nak display video ni di sini adalah kerana, sebagai bahan rujukan saya di kemudian hari..
Memang saya dah tengok video ni dah lama.
Tapi, bagi sesiapa yang tahu, selepas beberapa hari video ni dipublish in youtube, pihak admin ada removed seketika.
Puaslah saya carik merata blog dan facebook.
Tak lama lepas kejadian tersebut, mereka display balik video ni..ngee ^_^
So, enjoy watching guys!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails