Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Monday, November 15, 2010

..Kitschen Sales!..

Hehee..
Entry ni memang sengaja saya nak kongsikan dengan semua orang..
Ape kata saya buat versi nyanyian kali ni..hee

.."Mari mari mari dengar ini cerita..
Cerita kisah saya dan jugak mr boifie..
Alkisahnya nak membeli-belah..
Ternampak pula JUALAN MURAH.."

Hmm..
Apa pula yang dibebel mr boifie kali ni?

.."Wahai si dinda yang cantik rupawan..
Tolonglah ambil untuk satu saja.
Dikhuatiri saya cabut lari..
Kerna takut dengan melihat jumlahnya.."
ahaa..
Lalu saya membalas dengan..^_^

.."Wahai kekanda yang kacak menawan..
Please lah tolong jangan lari..
Baiklah dinda turut kata kanda..
Pilih saja yang menambat hati.."
Heee..
Tadaa..
Smiling face walk out through the door..^_^
Ok, what makes me being the most happiest ladies in the world is......"I CAN FIT THE XS JEANS SIZE!!!"..
Huhuhu..^_^
So, what say you?
XOXO

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails