Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Monday, November 22, 2010

..Update Check List..

Ahaa..
Apakah ia?
Anyway, saya amatlah memerlukan bantuan anda untuk mengemas kini butiran yang saya perlukan dari ahli keluarga dan kawan-kawan.
Bukan apa, ini sangat-sangatlah penting untuk rujukan kami di masa hadapan..^_^
Saya rasa korang pon dah dapat agak da tujuan utama saya..hehe
Yeahh..that's the one!
Tapi apa-apa pun, harap sangat-sangat korang semua dapatlah meluangkan masa 5 minit saja untuk isi form yang saya sediakan nanti ye..huhu
*Kerjasama anda amatlah dihargai..cehh..^_^
Thank you, guys..

2 comments:

Unknown said...

lamanya iffah xhupdate !!!

Iffah Hamed said...

wahhhh...dear,lame er xdgr cite u...huhu..nanti u pon kena fill the form ok? hehe..haruss ye,kwn blogger ku..=p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails