Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Friday, February 4, 2011

..Top 10 Color Theme for 2011..

Seriously saya sangat sangat pening memikirkan pemilihan warna tema keluarga dan kami.
Semuanya cantik-cantik belaka.
Tapi saya mengimpikan sesuatu yang lain daripada yang lain.
haa..kat sini saya sertakan rujukan list warna tema TOP10 untuk tahun ni.
Bagi kamu semua kat luar sana, kalau rasa agak-agak perlukan rujukan, bolehlah refer di entry saya ni..hee
Nanti akan saya kongsikan gambar-gambar contoh yang telah mengaburi pilihan hati saya ni..huhu
Korang semua for sure lepas tu boleh jadik blur, berubah hati..hahahaha
Ok la, saya pon nak buat homework saya..
Banyak benda nak kena refer dengan Mr. Boifie.. ^_^
Kite jumpe lagi di ruangan entry yang lain k, guys..
XOXO

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails