Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Thursday, March 17, 2011

..Macam mana saya lalui Ujian Saringan HIV saya..

Seriously saya sangat tak suke dengan jarum ka, doctor ka, medicine atau pun klink serta hospital..Menakutkan. Hahaha..anyway, kalau dorang kata hiv test ni tak wajib, memang confirm confirm saya tak buat..heee

So,macam ni rupa borang HIV tu..haha. Macam kertas minyak je rasa. Hik hik hik..

Heee..ni kitorang tengah tunggu turn. Dekat Klinik Kesihatan Seri Kembangan senang sikit compared to klinik kesihatan lain. Call call semuanya penuh untuk buat appoinment. Putrajaya dan Bangi. Finally buat je lah dekat Serdang ni. Tapi masa kitorang datang hari Selasa nak tulis nama dalam buku appoinment tu, kami pasangan yang kedua. Yang page lain semua kosong lagi. And bila hari Jumaat kami datang nak sign balik dekat buku appoinment tu, amboiiii...Sampai 3 muka surat semua penuh nama couple-couple yang buat appoinment the same date dengan kami. Hehee..lucky that we are early!^_^

So, ujian hanya dilakukan selepas sembahyang Jumaat. Tengoklah nombor kami. Sebelah-sebelah je..heee Ni haaa..muka nebess saya!Hahaa..control bebb..control kk..kecut perut tak tahu camane nak cakap. Eg pulak tak habis-habis cerita dengan saya, kalau HIV jarum dorang lain sikit. Much more bigger!Adess..memang cuaklah saya.. Hahaha..incik Eg rilek sajoo tengok tb..hee ^_^ Finally, result out!!Alhamdulillah..^_^ Takdelah sakit mana..heee..Macam staple kecik je benda alah tu. Hahaha..Nak bagi luka sikit je. Lepas tu dorang picitkan darah tu atas kertas tester tu. tunggu seminit dua jap. Then,once dorang COP!Ahahaa..they said,Ok..boleh balik dan boleh kahwin dah..hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails