Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Tuesday, May 26, 2009

..Permulaan Langkah Kami..

..Bermulalah langkah kami selepas semua idea+keringat diperah,akhirnya kami sampai juga ke new era in photography. Inilah hasil yg terbaek dpt diberikn. Terima kaseh sangat sangat yang tidak terhingga kt mama yg dah byk membantu kami dlm memulakan minat kami. Maa,you are the best ever mom that I only have. I don't know what I will be if you are not around,maa.. Aku selalu menangis kt dia bila bercakap tentang perihal pengorbanan mama. Mama sentiasa faham akan kehendak dan keadaan ku.. Mama tak pernah menghampakan aku.

..Kalau lah aku boleh binakan sebuah mahligai kristal untuk diduduki oleh mama,disediakan dayang-dayang yg baik budi pekerti untuk menjaga mama ku,disajikan 1001 masakn yg enak-enak belaka sebagai santapan harian mama,sudah semestinya mama tak perlu lakukan semua ni lagi untuk anak-anaknya.. Kesabaran mama yg tiada tandingan,sentiasa membuat aku lemah dalam mengabaikan mama ku,PUAN SABARIAH ABDUL KADIR..

..Sebagai tanda kami menghargai mama,aku telah memilih 'CLASSIC CAPTURE' as an official name for us.. Tiada yg lebih baek dari pilihan seorang ibu untuk anaknya melaenkan yg baek-baek belaka..Dikala ini,aku sedang menangis bile mengenangkan setiap langkah perjalanan ku.. Sudah tentu aku terkulai jika tiada mama disisi.. Tidak lupakan juga teman ku,selaku kanda ku,ZARIZI ZAIMI yg telah banyak mendorongku ke arah minat yg sama. Jika kamu tiada,sudah tentu minat ku ini terkubur begitu saje tanpa dpt disuarakn..

..Anyway,bagi yg xdpt name card kami by hand,copy2 je la bussiness card kt bawah neh ya..=)

4 comments:

Anonymous said...

congrats babe!!
wish u all da best wit d classic capture..

Kanda said...

hohoho.
cantek nyer..
muah!

Iffah Hamed said...

thanx zara!
i'l appreciate yo wish yunk..
eyp,yunk..
t kalo along nk wat cukur jambol,suh dye hire i untuk jdk photographer dye ea..
hehe..
i bg pakej terbayeekk skali..=)

Iffah Hamed said...

hehe..
thanx dalink..
ikhlas kan tu??
=P
huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails