Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Tuesday, June 29, 2010

..Labels..

Ok, dalam post ni, ingin saya terangkan satu2 mengenai label-label yg terdapat dlm blog saya ni..

Bagi label http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..CROCS.. (CROCS), saya letakkan khas semua tentang CROCS. Tidak kiralah samada tentang kasut pilihan saya, atau tentang kasut2 collection CROCS saya, atau fakta2 menarik tentang CROCS, ataupun, mungkin ianya akan lebih menarik jika saya bukak sale untuk CROCS2 pilihan/terkini. Dan yang pastinya ianya sudah tentu yang genuine. Kerna saya adalah pengguna CROCS yang tegar! Wahh..Katenyer...Adakah anda setuju dengan cadangan saya sebentar tadi? So, What say you? ..;)


NEXT!!!
Bagi label http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Event.. (EVENT) pula, kebiasaannya saya lebih cenderung untuk upload gambar2 photography pilihan saya. Ini kerana, event ni selalu dikaitkan dengan gambar2. Kadang2, xsemua orang dpt pergi atau ikuti event yang kite pergi tu. So, bile kite dapat share gmbar2 yg kite ade, secara xlangsung kite dpt menggambarkan the senario or the scene during the day. So, what say you?..;)


NEXT!!!
Bagi label http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Formspring.me.. (FORMSPRING.ME), label ini is automatic update. Sebab, soalan2 yang saya jwb di situ akan saya link kan terus samada dengan FACEBOOk ataupun BLOG saya ni. Ahaa..Tetapi, cume soalan2 pilihan hati saje ya yg akan saya display disini. Jika anda ada sebarang pertanyaan yang ingin diajukan kepada saya, anytime, anywhere, i will answer it straightly disini 'http://www.formspring.me/Iffahamed'..;)

NEXT!!!
Ok, bagi label ini pula http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..FYI.. (FYI), ianya adalah post2 dimane saya akan update sesuatu sebagai makluman blogger2 di luar sane..;)

NEXT!!!
Label ini antara faveret saya, http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Guest%20Book..(GUEST BOOK). Dalam label ni saya kongsikan seberapa banyak idea yg saya jumpe bagi membantu sedikit sebanyak kpd mereka yg sedang otw for their wedding preparation. Mencari keunikan dan sesuatu yang laen drp yang laen adalah desire saya in a way of my wedding preparation..;)


NEXT!!!
Label http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Haircut..(HAIRCUT). Normally dalam label ni saya hanya kongsikan ape yg terlintas dlm mind saya ketika itu. Contohnye, rase mcm nk gi potong rambut. But I need some idea for giving the new hairstyle for myself. So, dgn post ni la later saya akn rujuk. Sebab, da sedia ade saya uploadkan gambar2 style pilihan saya, keinginan saya ketika ini. Hehe..;)


NEXT!!!
Ini adalah label paling penting sekali bagi saya, http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Ini%20Karya%20Kami..(INI KARYA KAMI). Mencoretkan semua karya2 hasil kerja tangan KAMI (iffah+eg so far). Hee..Apa saje yang di update di blog Ini Karya Kami mesti akan di update disini juga..;)


NEXT!!!
Label ini pulak http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Jalan-Jalan%20Carik%20Makan..(JALAN-JALAN CARIK MAKAN) adalah tentang pendapat2 yg boleh saya kongsikan hasil drp kunjungan kami ke tempat2 makan tersebut. Ada yang patut diberikan kredit dan ada yang mmg patut diberikan kritikan..;)


NEXT!!!
Seterusnya adalah berkaitan dengan label http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Journal..(JOURNAL). Dalam label ni banyak saya corat-coretkan tentang peristiwa2 sepanjang perjalanan hari2 yang saya lalui. Saya lebih suke abadikan moment2 saya dlm bentuk gambar. Sebab, kite akan sentiasa ingt siapa yang turut serta dlm peristiwa tersebut dan yang pastinye gambar2 ni lah yg boleh membuatkan kite tersenyum..;)


NEXT!!!
Ni label yang buyers sentiasa nanti2kan..http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Sale..(SALE)!!!!!Dalam label ni saya jual mcm2. I mean, xdak la semua brg yg korg nak tu ade. Haaa..Cume brg2 yg dijual ni bkn specific lo. Ade new stuff, dan ade juga Pre-loved item. Label ni ambil alih tugasan2 di blog 'http://iffacollection.blogspot.com/' tu. So, mane2 buyer or follower dr sane tu, sile2 dan rajin2kan lah diri meng'update' blog ini ya. Hehe..


NEXT!!!
Label yang paling digemari dlm photography,
(TIPS AND IDEAS IN WEDDING PHOTOGRAPHY). Harap maklum bahawa bkn kesemua gambar2 yang diupload adalah hak milik kami. Kerana kebanyakkannya adalah hasil research saya drp internet. Saya dapati bahawa dengan cara ni kite lebih mudah untuk mencontohi bagaimana hasil2 seni dr photographer2 lain. Bukan COPYCAT ye kwn2..Cume jadikan ia sebagai bahan rujukan dan idea2 untuk menghasilkan yg lebih bagus..Siapa yang suke hasil kerjanya di 'title'kan oleh org lain. Macam lembu punya susu, tapi sapi yg dpt name..So, what say you? ;)


NEXT!!!
Label that ladies would loves to read perhaps. Ahaks! http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Tips%20dan%20Petua..(TIPS DAN PETUA)..


NEXT!!!
Terakhir setakat ini, http://iffahamed.blogspot.com/search/label/..Trip..(TRIP). Moment saya with family and friends to somewhere!! Wee..Rasenya macam puas bile tgk label ni. Sebab saya boleh nampak keserenokan kami dimane2..


..XOXO!..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails