Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Thursday, August 12, 2010

..Chocolate Fountain..

Sempena bulan puasa ni, bukanlah niat saya nak membatalkan puasa kalian.
Kita segarkan mata je sekejap ye.
Sabar ye kawan-kawan..
Hehee..
Nafsu ade dimane-mane.
Cuma kite perlu tahu bagaimana nak mengawalnya sahaja.
Same goes to this entry.
Ianya hanyalah gambar semata-mata.
So, jangan lah mudah sangat terpengaruh ok.
Ok, kali ni saya nak kongsikan tentang hajat yang saya nak tunaikan. ^_^
Saya nak letak Fountain Chocolate sebagai centerpiece saya kat meja mase wedding atau engagement nanti.
Hehee..
Sedapnyaaa..
Nyum nyum nyum..
Ooopss..
Selain daripada buah Strawberry, mungkin boleh letak marshmallows jugak sebagai tambahan untuk korang mengunyah..
Hehehee..
Kat mana nak dapatkan Fountain Chocolate ni?
Huhuhu..
Saya tahu kat mane kalau anda berminat nak sewa lah..
PM saya kalau nk tahu..
So, what say you?
XOXO ^_^

3 comments:

Bonda said...

Wah! Kalau ada fountain coklat macam, banyaklah peminatnya selain daripada semut hitam yang kecil-kecil tu.

Wanie Legaspi said...

omaigod , sumpah terliur gila nih .

hari tu pi strawberry farm,konon nyer nak mkn strawberry cicah coklat lah tapi hampeh je .
xde pun strawberry coklat . yg ade strawberry kering aje lah . sedih =[

Iffah Hamed said...

bonda : hehee..xpe..byk peminat bagos jugak..xdak lah xhabes. nanti membazir pulak..huhu

wanie : huhu..sabar wanie..tape..nanti kalo ade nanti i pgl u k..tamau sedih2 tau..^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails