Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Wednesday, December 29, 2010

..Karnival Hari Siswi 2011..

Hi peeps..
Hari ni saya meng'free'kan diri saya untuk berkongsi dengan anda semua tentang sesuatu yang saya rasakan ianya sangat menarik.
Actually yesterday saya dikejutkan dari tidur with a call from my kuzie.
Lepas letak phone, terus tak jadik tidur balik..huhu..katenyee
Ok, enough about me.
Saya nak tanya ni.
Pernah tak korang hadiri mana-mana karnival Hari Siswi?
Hari Siswi 2011
Hee..if u ask me, my answer will be NO..
Lagipun saya belajar in private college.
So, saya tak pernah rasa or attend event macam ni..
Baiklah, bagi sesiapa yang mengalami perasaan yang sama macam saya ni, hehee..jum kite meramaikan karnival ni jum?
Karnival Hari Siswi 2011 yang bertempat di Dewan Besar UPM akan berlangsung pada 15+16 Januari 2011.
Seriously i tell you guys, sangat banyak aktiviti yang dorang sediakan..hehe ^_^

Ada.......
- Kempen derma darah
- Game
- Bola tampar
- Ragbi Sentuh
- Wall climbing
- Dodgeball
- Paintball
- Ceramah
- Catur

Tak percaya?
Klik saje dekat link ni..
Anyway, sambil kite berseronok, kite juga turut membantu mereka untuk mengutip dana bagi disalurkan ke Pusat Perlindungan Baitul Ehsan..
So, apalah salahnya luangkan sikit saje masa tu untuk support usaha dorang ni..
Ouhh..bagi sesiapa yang berminat untuk berniaga pada hari tersebut, sewaan booth jualan juga turut disediakan..
Oh, yeah!
Grab while you can..^_^
Untuk sebarang pertanyaan bolehlah hubungi :
Leen = 012-9230745
Khai = 014-7367969
Hani = 017-4722302

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails