..Terima Kasih Kepada Mereka..

Wednesday, March 30, 2011

..Idea for my baju nikah..

Auchh!
Saya dah lama mengidamkan songket puteh..^_^
Mama dengan Lad cakap, bukan senang nak dapat songket puteh yang cantik dengan budget yang saya nak.
So, apa lagi?
Puaslah kami ke Jalan TAR, ada satu je kedai yang mama dengan Lad jumpa songket puteh mereka yang sangat gojes!huhu..
Al-kisahnya, tak disangka-sangka, harga yang mereka boleh turunkan jauh berbeza dengan budget saya.
Ahaks!
Saya pon terus grabbb lah okk..heeAnyway, nak tau macam mana rupa baju nikah saya tu nanti?
Tungguuuuu..
*pssss..actually takut jugak ni. Sebab ahad ni dah boleh amek baju tu kat taylor kami..huhu

2 comments:

lovelyadibah said...

whoa!!mmg cantik la iffah!mesti hasilnyer cantik2 ajer:)suka!

Iffah Hamed said...

wuuu..tenkiu tenkiu cik lovely adibah..=)
me too hoping the same thing..hee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails