Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Thursday, January 5, 2012

3D/4D Scan Si Kacak Kami..

Wahhh..lame tak mengarang.
Maklumlah,banyak sangat perancangan untuk tahun baru 2012 ni.
Sibuk lagi dengan persiapan nak menunggu kedatangan si kacak kami.
So,terlupa sekejap berblogging ni..hee
Btw, uols semua ingat lagi tak entry saya tentang 4D Scan tu?
Haa..Finally, alhamdulillah kami shortlisted..
Wahh..macam terpilih apa je kan..huhu
Bukan ape,masa saya nak buat appointment tu,pregnancy saya dah 27 ka 28 weeks.
So,4D scan ni hanya di advise kan sehingga kandungan berumur 30 minggu saja maksimum.
Selepas dari itu,memang no pointlah kalau nak buat.
Baby dah tak nampak.
Anyway,nak dipendekkan cerita,masa saya buat call tu saya mengharapkan slot untuk saya dapatlah dimasukkan pada minggu ke 30 kandungan saya.
Dah alang-alang ada monthly check up, so nk buat sekalilah scanning tu.
Tapi agak menghampakan bila mereka kata tarikh semua dah fully booked until 5 January 2012..
Dorang suggest jika saya tak kisah, mereka letakkan nama saya dalam waiting list.
Cuma nasihat mereka pada saya,tidaklah terlalu berharap..huu
Hmm..so? Iyekan ajelah..
Hee..ape yang menyeronokkan saya selepas itu sehari sebelum monthly check up saya,they did called me again.
Asking if im still interested to do the scanning..
Siapa yang enggak mau donggg..
Alhamdulillah..itulah yang sering berlaku pada kita jika kita redha dan merelakan.
Oklah,tak nak bebel panjang lagi,saya sajikan uols sekeping gambar si kacak. Huhu..
Tersenyum dia bila tau mommy n daddy nk tgk dia live kt dalam peyot mommy..hee

P/s : Jika ada yang berminat,saya akan hupdate next entry info tentang mereka ni. Serious sangat berbaloi kalau buat kt sini. Adik saya pon terkejot dengar harga mereka. Mana korang nk dpt harga mcm di sini. Saya dah buat banyak survey dah..huhu. Yang lain semua mencecah hampir RM200. Sampai ke RM300 pon ade okkk.

Sent from my iPad

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails