Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Thursday, September 13, 2012

Johnson's Baby Clear Lotion Anti Mosquito


Agak-agak, siapa tahu mana saya boleh daptkan lotion ni..
I really need it for baby Anaqi..
Nyamok tu suke sangatlaaa nk menggigit dia..
Habis macam-macam da saya try..
Hasilnya?

Saketttt je hati nengok.
By the way, ape yang saya faham, lotion ni hanyalah sesuai utk 6 month baby and older..
Just nice la sbb Anaqi pon dah 6months plus.
Banyak dan merata kedai da saya carik lotion ni.
Still tak jumpa.
Kalau ada sesuapa tahu,atau jual lotion ni,sila buzz saya okeyhh..
Sebab setakat yang saya jumpa dalam carian Google,lotion ni banyak dijual di luar


Picture taken from Alia

2 comments:

foonghuey said...

kak dapat cari di malaysia tak ? saya pun nak beli

Craviestore said...

Iam selling this product interest email me craviestore@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails