Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Wednesday, July 14, 2010

..Jam Tangan Mana Yang Jadi Pilihan Hati..

Guess what?
Chantek x?
Saya ni da sangat sangat lama xpakai jam.
So, mesti kekok bile pakai balek nanti.
Huhu..
Ni target nak beli pun sebab untuk hantaran.
Kalau x, nahhh..
I think I wont buy it.
Anyway, saya ni sangat sangat susah dalam memilih.
Orang selalu cakap yang saya ni sangat cerewet.
Tapi who cares..
Hahaha.
Yang penting saya happy.
So, dalam menilik-nilik jam tangan ni, al kisahnya disini tentang apakah faktor utama dalam pemilihan saya kali ni?
Ermm..
Ahaa..
I guess I have the answer!!
Saya sangat sukekan yang simple BUT ELEGANTO..
Huhu..
Saya xske lah yang warne2 gold ke pelik2 tu..
Cukuplah kalau dapat yang silver macam kat bawah ni.
Bling bling??
$$$$$$
Hehe..
Sape xske.
Cume saya xnak lah yang heavy sangat.
Haaa..Kan da terangkn tadi.
Simple but elegan.
Design plak, saya suke yg girlish.
So, what say you?
XOXO ^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails