Photo Albums at WiddlyTinks.com

..Terima Kasih Kepada Mereka..

Wednesday, May 18, 2011

..Cat Colour PINK Untuk Dijual,,

Helloowww pinkish!^_^Saya ada balance lagi satu tong cat kaler PINK untuk dijual..hee. Ianya adalah dari brand SanCora. Tak mahal, tak murah. Saya cuma ambil balik harga asal saya beli. Yang harganya cuma tige puloh lapan henggetttt tunaiii..*masa beli saya pakai debit lah. So sekarang nak jual saya hanya terima tunai. Huhu..Itu saje. ^_^ Ouh sebelum saya terlupa, satu tong cat ni bersamaan dengan 5 liter. Nak tahu sample color PINK yang mana satu saya maksudkan? Haaa..yang dinding dalam rajah pertama di bawah ni..hee. It's a baby pink color.
Kat bawah ni adalah sebahagian daripada warna tersebut.. Chantekk..Trust me okk. ^_^
So, if ade yang berminat, contact me at 017-3854692

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails