..Terima Kasih Kepada Mereka..

Sunday, May 29, 2011

..A Happy May For Bonda..

Hello u ollss..
Just wanna share some happiness with u olls.^_^
Because this month (MAY) is a happy month for Bonda

Belum pon sempat habis kegembiraan bonda mendapat anak lelaki bulan yang lalu, bulan ni pula bonda menyambut Hari Lahirnya pada 4 May yang lepas.
Weekendnya pulak, Hari Ibu sedunia telah jatuh pada 8 May..
Diikuti dengan Hari Guru iaitu pada 16 May pule..hehe
Wahhh..meriah bonda bulan ni. ^_^
Akhirnya, bonda telah meng'reward'kan dirinya dengan sebentuk telefon bimbit yang baru.
Dan ternyata terang-terang kami semua sangat jeles..huhu
Advance jugak bonda tau..
Jangan main-main.
Anyway, bukanlah senang.
Sepanjang bonda membesarkan saya selama 24 tahun, tak pernah sekali pon saya nampak beliau menghadiahkan sesuatu untuk dirinya sendiri.
Mungkin kerana kesibukan membesarkan anak-anaknya, jadiknya semua ini tidak penting..
Dan saya bersyukur sekarang kami sudah besar panjang belaka.
Bahkan bonda bakal terima seorang lagi anak lelaki bulan depan (JUN).
Tahniah, Bonda..^_^

Oklah, penat dah saya nak berceloteh panjang-panjang.
Jom kita straight to the point saje yer..huhu
Saya cuma nak kongsikan apa yang saya hanya mampu hadiahkan bonda dengan barang yang tak seberapa ni..huu
Jika nak dibandingkan dengan pengorbanan beliau selama membesarkan kami.

Baiklah, untuk Hari Lahir bonda yang ke-** tetttt..
Hahaha..tanya bonda sendiri ye berapa umur bonda dah sekarang.
Cepattttt..sape boleh teka saya bagi hadiah misteri! Hehe..
So, inilah yang bonda dapat dari kami, Iffah+Eg.

Outta Here Bag from ROXY..
Bag yang menjadi kegilaan saya..huhu
Saya pon beli satu untuk sendiri punya collection..hehe
Sian kat Kak Axie and Kak Leen tak dapat beli.
Kita dah carik kat semua boutique kat KL.
Mid dah pergi, pavi dah pergi, alamanda dah pergi, Sunway pon sudah..
Semua dah habis.
Tinggal warna yang u olls tak kenan..huu

Ok, next is for Mother's and Teacher's day..^_^
Memang dah lama ngidam nak bagi scarves ni kat bonda.

Akhirnya dilimpahkan rezeki..hee
Kebetulan memang nak bonda pakai masa majlis menyambut anak lelaki kedua bulan depan ni..
Nasebbbblahh matching dengan warna tema baju yang bonda tempah tu..huhu

So, enough until here.
Till we meet again in the next chapter..wahhh
Macam penulis novel pulak kau! Hahaha..
Mana incik husband ni..

The End

2 comments:

bonda said...

Terima kasih Iffah. Love you both.

Iffah Hamed said...

our pleasure mama..heart you mum!^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails